Aplikacja z wycieczkami EzzyGuide

Na podstawie wcześniej opracowanej specyfikacji stworzyliśmy UX aplikacji z wycieczkami oraz jej interfejs użytkownika (UI).

Aplikacja EzzyGuide łączy licencjonowanych przewodników z grupą docelową. Każdy z nas za jej pośrednictwem może zapisać się na dostępne wycieczki po polskich górach.
  • 3 tygodnie pracy
  • 2 osobowy zespół UX/UI
  • 30+ makiet aplikacji
  • klikalny prototyp
  • warsztaty
Odwiedź stronę
Sklep Play
Klient
EzzyGuide
Branża
Wycieczki
Typ
Aplikacja mobilna

Kluczowe cele

Głównym celem Klienta było opracowanie aplikacji z wycieczkami, która wesprze jego biznes sprzedaży wycieczek po polskich górach. Aplikacja ma łączyć licencjonowanych przewodników z grupą docelową.
MVP
Przyjęliśmy podejście MVP, w którym skupiliśmy się na testowaniu prototypu aplikacji na etapie makiet low fidelity.
Dwa rodzaje kont
Bardzo ważne dla Klienta było opracowanie dwóch rodzajów kont. Jedno dla licencjonowanych przewodników. Drugie dla osób zainteresowanych kupnem wycieczek.
Wsparcie biznesu
Aplikacja miała wspierać już istniejący, tradycyjny biznes sprzedaży wycieczek po polskich górach. Naszym zadaniem była digitalizacja tego biznesu.

Proces projektowania

Dla tego projektu dobraliśmy odpowiedni proces projektowania oparty na badaniach użytkowników już na wczesnym etapie makiet low fidelity.
Na spotkaniu z klientem opracowany została strategia biznesowa, której głównym rdzeniem stała się aplikacja EzzyGuide. Aplikacja miała zdigitalizować sprzedaż wycieczek na polskim rynku wyprzedzając tym samym konkurencję. To stało się głównym celem tego projektu.
Dzięki wyznaczonym celom opracowaliśmy makiety low fidelity, które odpowiadały na potrzeby dwóch grup docelowych: licencjonowanych przewodników oraz osób korzystających z ich usług. Obie grupy mogą założyć konto. Pierwsza z nich dodaje wycieczki, druga może na nie się zapisać.
Opracowane makiety w formie klikalnego prototypu zostały przetestowane na obu grupach docelowych, a na podstawie wyciągniętych wniosków wdrożone zostały nowe rozwiązania oraz zmienione dotychczasowe.
Mając gotowe i przetestowane makiety mogliśmy zająć się interfejsem. Postawiliśmy na mocny kontrast i czerwień, aby wyróżnić produkt na rynku. Nasza Agencja UX stworzyła także przy tym branding firmy.

Zakres prac

Zakres badań dostosowaliśmy do potrzeb biznesu Klienta. Wzięliśmy pod uwagę fazę rozwoju w jakiej znajduje się firma, jej strategię oraz wyznaczone cele.
Analiza
Mapa doświadczeń użytkownika, Mapa interesariuszy, Buyer Persony
Strategia
Bussines Model Canvas, Konsultacje, Analiza rynku
Projektowanie UX/UI
Makiety UX, Interfejs użytkownika, Prototyp aplikacji

Rezultaty

W efekcie powstał uporządkowany i gotowy projekt do wdrożenia przez zespół programistów. Szczególnie zwracamy uwagę na ułatwienie im pracy dostarczając gotowe palety kolorystyczne, oparcie projektu na design systemie oraz opracowanie powtarzalnych komponentów.
3
tygodnie pracy
2
projektantów UX/UI
30+
makiet aplikacji

Podobne Case Study

Wzór Copyright © 2023 All Rights Reserved
Polityka prywatności
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram